deno1 canım dün bende başvuru yaptım eşin sigortalıysa hastaneden direk süt parası için kendisi kimliği ile başvuru yapıyor seninde isteniyor tabi sonra aile çalışma politikaları bakanlığına gidip benim tcmle doğum parası başvurusu yaptık oda Ocak 20 de yatacak