Birkaç haftadır bu bende de var. Ama sadece yüzük parmağımda oluyor. Yüzük parmağımın eklem kısımları çok ağrıyor sabahları kalktığımda parmağım kasılmış oluyor açamıyorum bile. Doktoruma söylediğimde ilk tansiyonuna baktır dedi baktırdım normal olunca sorun yok dedi magnezyum kullanmaya deVam etmemi söyledi