Vanilyasekeri34 önceki haftalarda bebeğin hareketlerini damar atması gibi hissediyordum, 14. Haftada hiç bir hissim yok bebek ölmüş olabilir mi 😢
Hsrt1 Vanilyasekeri34 senin o hissettigin sey senin damarinin atmasi muhtemelen. O haftada hissedemezsin zaten.
Momgirl16 Vanilyasekeri34 bu şekilde düşünmeyin lüfen daha cok erken 16. Haftadan sonra tık tık hisedersin ve bu kişiden kişiye degisyor korkma canim en son kontrolun ne zmandi
ecozkan Vanilyasekeri34 Benim de İlk hamileliğim tam 21. haftada hissettim ve şimdi diyorum ki önce hisseder gibi olduklarım gaz veya kendi damar atımımmış
Hsrt1 Vanilyasekeri34 korkma canim allahin izniyle hic birsey olmaz. 35 haftaligim. Hamileligim.boyunca hep agladim. Hersey hep ust uste geldi. Hayatimda yasaamadigim kadar olumsuzluk yasadim bu donemde. Ama bu haftaya kadar geldik cok sukur. Sen icini ferah tut.
Sermec27 Vanilyasekeri34 daha önceki hissettiğin sey damar atması bebek hareketi 12 13 lerde hissedilmez bende 2 oğlumda da 10 haftaya kadar nabız atması hissetmiştim gebelikte fazla kan pompalandığı için böyle seğirme kalp atışı gibi hissetmeniz normal ayrıca zaten bebek hareketi 25 haftaya kadar düzensiz olur
Sermec27 Vanilyasekeri34 belli bir haftadan sonra o seğirmeler biter vucut gebeliğe alıştığı için yakında hissedersiniz hareketleri 17 haftalardan itibaren korkmayın
Zehra9616 Vanilyasekeri34 ilk gebeliginse 22 ye kadar hissetmen zaten imkansiz denecek kadar az korkma
Essimsii06 Vanilyasekeri34 19 haftalık olucam hala hissetmedim ilk gebelikler biraz geç hissediliyor bu tür şeyler düşünme