sedefkaya1 bu bir tsh hormonudur. Bebeğiniz için çok önemli; sizin için de öyle. Tsh metabolizmanızı yönetir. Ben 10 yıldır kullanıyorum. Hipotiroid hastasıyım. Gebelikte de asla bırakılmamalı. Gebelik tiroidi ise sizdeki; gebelik sonrası değerleriniz duzelirse bırakabilirsiniz. Eksikliğinde; kilo alımı, uyku hali, sinirlilik, kabızlık, regl dongulerinin kayması ve yumurtlayamama gibi seyler gorulebilir. Tüm organlarınızı etkiler. Eksikligi kendini tsh yukselerek belli eder. Doktorunuz fark edip mudahale etmis ne guzel. Sansli hissetmelisiniz. Dahiliyeye gidebilirsiniz. Ayda bir baktirmak gerek gebelikte. O gun ilac icmeyip kan verin. Kan verdikten sonra ilacinizi yine icin. İlaci ictikten sonra 45 dk bir sey yememeniz gerekiyor. Vucudunuz hormonu düzgün salgılamadıkca duzelecek bir hastalık değil. Gebelikte olanlar duzelebiliyor sonrasında ama demekki yatkınlığınız var. Duzgun emilmesi onemli. Geçmiş olsun.