Pirayeada Sabah gelmeden açlık olctum ilk defa 102 cıktı moralim bozuldu. Kesin şekerim var yükleme olunca daha kötü olmam dimi
gurbetcianne97 Pirayeada kesin bat diye birşey yok. Uzun süreli takip etmez daha sağlıklı olur. Uyumadan veya uyandıktan sonra şekerli bir yiyecek veya içecek tükettiniz mi?
10Asli-han10 Pirayeada benimde öyle çıkmıştı 1 kaç gün sonra gittim tekrar kan verdim bişi çıkmadı çok şükür merak etmeyin
aysnrsvs Pirayeada bugün benimde açlık 108 çıktı tokluk 118 kaç gündür tokluk yüksek çıkıyor benimde😏
BabyLoveeee Pirayeada ben tatlıya çok düşkünüm kendimi çok zor durduruyorum yememek için ama ona rağmen şeker çıkmadı bende,öyle düşünmeyin
Annesininbalii 10Asli-han10 Ben iki gün sonra normal kahvaltı yapıp gittim tokluk 100 çıktı , ama yüklemeden sonra yüksek olduğu için diyete başladım yemeklerden sonra ölçüm yapıyorum
Pirayeada BabyLoveeee inşallah çıkmaz serklajliyim bide bu çıkmasın tatlı bile yemiyorum ama yemeği çok yiyorum.
Pirayeada Annesininbalii benimde ölçümde bazen düşük bazen yüksek çıkıyor glikoz yüklemede farklıymış bakalım