supermommm yazmışmıydım hatırlayamadım ben 8 aylık hamileyim yalnızca 1 kez koluma hemşire kuzenime yaptırdım canım çıktı. Hep kendim yapıyorım göbek deliğinden uzaklaşarak.şimdi tamamen bel bölgeme yanlara yapıyorum.karnınız şiştikçe iğne batarken ön kısımlar cok acıyor.be şıan maşallah diyim herhangi bi morarmam yok .yanlar özellikle bazen hiç acımıyor hatta hiseetmiyorum bile