Herkes hamileliğinin ilk aylarında fazlaca uykusu olduğunu söylüyor. Bende tam tersi geceleri geç uyumama rağmen sabahları erken uyanıyorum. Saat şuan 7.20 ve ben 3 civarında uyudum. Önceki günlerde de 9-10 gibi uyanıyordum geç yatmama rağmen. Gebelikten önce öğlene kadar uyurdum sorun ne anlamış değilim