Gizemasr çok pozitif hikayemi anlatayım. 9 sene önce 40 haftası bitmişti kızımın hala gelmiyordu mecburi sez karar verildi. Ağlaya ağlaya doğuma girdim, spinal sez oldum. Herşey 20 dak oldu bitti biley anlamadım. Hemen bebeğimi gördüm. Odama çıktım, hemen sütüm geldi. Baş ağrısı vs yaşamadım . 4 saat sonra uyuşukluk geçti kalktım yürüdüm. Ertesi gğn hastanede duş aldım taburcu oldum. 3 günde mormal hayatıma döndüm, 1 hafta sonra bebeğime tek bakmaya başladım. Kimse sez olduğuma inanmıyordu. Şimdi hiçbişey eskisi gibi değil, korkmayın. Bol bol yürümeye çalış, daha çabuk toparlanıyosun. Şimdi 37.haftam 2.gebelik yine spinal sez olacağım. Çook memnun kaldım çünkü. Doktoruma çok güveniyorum, ssvd istiyor ama bende cesaret yok🙈