Bianneadayiii canım aynı dert bendede var göğüs ucum yok o sebeple bebeğim ememiyordu hastanedeki hemşiremin önerisi ile silikon göğüs ucu kullanmaya başladım. Çok şükür bebeğim onla emiyor ama oda baya yara yaptı resmen morardı etrafı emzirirken ağlıyorum o derece lansioh göğüs ucu krem kullanıyorum ama açıkçası pek bir fayda görmedim görenler çok ama bi onu deneyim sizde