Sefkat Bebeği 18 haftalık oldu biliyorduk ve doktorun haftası ile program haftası aynı gidiyordu bugun 19 haftalık dedi programda ise 18 gösteriyor 😅 ama bebiş 20 haftalık gibiymiş 🤭 böyle yaşayan var mı 😊
Anakralice Evet canım bebeğin kilosu boyu vs göre hafta ilerde olabiliyor ben 38.haftalıgım ama kilo boy 40 hafta gösteriyo
Sefkat Az kalmış senin Rabbim yardımcın olsun 😊 18 diye bilince 19 demesi normal mi acaba aklımda kaldı teşekkürler 😊
Elcnerdgn Sefkat evet aynısı benimde kafama takıldı normalde doktor 30haftalık olduğunu biliyor ama direk 31haftalık üzerinden konuştu benimle ve intermetteki uygulamalar daha 30a yeni giricek
Busrasefa Normal canım bana işk başta iki hafta geç döllenmiş dedi sonra arayı kapattı dedi şimdi 1 gün geriden geliyordu arada öne geçiyor arada 1 gün geriden geliyor bende anlamadım bu işten bişey🤣