gizemadadoruk Hanımlar hastane çantası hazırlarken ne kullandınız valiz kullanılır mı yoksa poşete mi yerleştirdiniz yorumlarınızı merak ediyorum 🤍
Asyamm21 gizemadadoruk valiz kullandım ben her 2doğumumda da Az eşya almama rağmen mini boy valize anca sığdılar
masalinannesi12 gizemadadoruk her iki dogumumda da küçük boy valiz hazırladım hatta içine valiz düzenleyici de kullandim benim eşyam bebeğin eşyası hep ayrı olsun arayan rahat bulsun herseyi diye
asenacicek gizemadadoruk ben çanta aldım içine organizerler koydum. Kendim için ayrı bebiş için ayrı çanta hazırlıyorum nerde ne vardı karıştırmıyorum daha kolay oldu benim için. https://ty.gl/0oym5kzjwe Buraya bakabilirsin🧚🏻♂️
Minaminisi gizemadadoruk orta boy valizim var onu kullandım. Şimdi 2.bebek için yine aynı valizi hazırladım. Terliklerimi falan poşete koydum sadece.
Mehtapca06 Ben küçük göz valiz hazirlamistim ama hastaan de sadece hastane çıkışını aldılar gerisi arabada bekledi 😂
annembabam gizemadadoruk ben de valiz kullanırım orta boy, bir de mommy bag aldık kızceme.🌹🙏🏻Lakin hemşireye verilecekler vs kirliler icin de hep kilitli poşet yaptım . Organizeleri bir daha kullanamam diye .🌻
RumeysaNur34 Orta boy valize hazırlayacağım birde valiz içi fermuarlı organizer aldım rahat rahat yeter kısmetse 😊
Ahsendsl gizemadadoruk ben küçük boy çekçekli valize oğlumun eşyalarını dizdim. Küçük fermuarlı çantalarım vardı onlara koydum. Kendime de sırt çantası yaptım.