mrvcl9 Kızlar 38. Haftadan önce gelen bebekler neden erken gelir veya bunun belirtisi olur mu önceden çok korkuyorum erken doğumdan 🙄🙄 30 haftalık oldum bu arada
kucukhobby-11 mrvcl9 içini ferah tutmaya çalış her hamilenin korkusu bu sanırım ben de 33 deyim. Anne rahmi kısaysa ki en önemli sebep bu, Suyu fazlaysa iri bi bebekse anne diyabet hastasıysa, gelişim geriliği varsa, bazen de bizim bilmediğimiz sebeplerden ☺️