Onner benimde suyum üst sınırda çıktı ondan olabilirmi kiii cumartesi günü şeker yüklemesi yapıldı çok şükür şeker çıkmadı ama idrar yolları enfeksiyonu çıktı buda tesadüfen idrar testi yaptik oradan anladık mecburen antibiyotik kullanacağım ☹️ peki ağrı normal mıymış neden olurmus