İyi geceler kızlar bursada oturan arkadaşlara birşey danışıcam 657 li devlet memuruyum doğum sonrası kredimiz olduğu için hemen işe başlamak zorundayım bebeğimi iki aylıkken bırakmak istemiyorum😔bursada heyet raporu veren psikiyatri yada başka bi bölüm doktoru var mı bildiğiniz