Ravza_Nur Kızlar 31+5 teyim parça parça ama böyle büyükçe akıntılarım olmaya başladı. Her lavaboya gidişimde peçete de akıntı oluyo sizde de durum böyle mi ?
kadifemsii Ravza_Nur akıntınızın rengi önemli . Bende hiç öyle akıntılar olmamıştı ama her gebelik farklıdır doktorunuza da mutlaka danışın
Elfgrcn Ravza_Nur bende 31+3 teyim benimde akıntılarım var ama hep uzun zamandır aynı şekilde merak ettim neden öyle oldu acaba sizin. Yordunuz mu kendinizi
Ozlem2206 Ravza_Nur 25.haftadayız suyu ne zaman az içsem açık sarı ama genelde beyaz renkli akıntım oluyor kokusuz suyumu güzel içtiğimde hiç akıntım olmuyor onada dikkat edin bence
Dunyabebek Ravza_Nur evet bendede oldu o haftalarda. Hatta daha erken başladı. Enfeksiyon olabilir ben gyno demoxin diye bir fitil kullandım hemen kesti
Elfgrcn Ravza_Nur sizde bi ağrı sancı yoksa bencede normaldir ya. İlk gebeliğim olduğu için bende tecrübesiz☺️
Minaminisi Ravza_Nur ilk gebeliğimde 30.haftada şeffaf temiz akıntım başlamıştı doğuma kadar devam etti. Ama bi enfeksiyon vs. değildi. Şuan 2.bebek 37.haftadayım hiç akıntım olmadı bu gebelikte. Doktorumuzla mutlaka görüşün 😊