Elifinannesi11 Aranızda bunu yaşayıp doguran var mı yatarken kendi kendine azar azar su gibi akıntı geldi ama baya su gibi akıntı gibi deil 36 haftalık gebeyim
Minnosunannesiii Elifinannesi11 doktora git canım suz sızıntısı doğum belirtilerşnden biri bebeğin suyu azalır riskli olur idrar kaçağı mı ne sanırım böyle Birşey inde belirtisiydi
kadifemsii Elifinannesi11 su olduğundan emin olmanız lazım bu yüzden bi doktora gidip görünmenizde fayda var
Busranur2861 34 haftalık gebeyim aynı şekilde benimde bir kaç kere oldu en sonunda hastaneye gittim tüm testler tapıldı ama Amniyon sıvısı değilmiş Bence sende bir git doktora ne olu ne olmaz
kadifemsii Elifinannesi11 doktora gidin o zaman çünkü suyun azalabilir Buda bebek için faydalı değil birde bu doğum belirtisidir aynı zamanda. Sağlıkla kucaklayın inşallah
kadifemsii Elifinannesi11 36. Haftada doğum yapıp bebesiyle taburcu olan çok kişi var. İyi düşünün iyi olsun belki suyunuzda bi azalma olmuyordur yani idrar kaçırma da çok sık yaşanıyor belki farkında değilsiniz ama idrardır iyi düşünün siz
hs_mutluluk16 Elifinannesi11 36 haftalık hamileyim bebeğim de iri değil 2500 kg ve doktorum küveze girmez dedi
Elifinannesi11 kadifemsii idrar deil idrarı hissederim tutabilirim yani bunu sıktımda hala geliyordu ama az az üç dört sfer geldi aynı anda
Elifinannesi11 hs_mutluluk16 inşallah öyle olur kuzum ben en son gittiğimde 34üncü haftanın sonuydu 2 kiloydu kilosu ne şu an bilemicem