gozdekrks Kizlar merhaba 35 2 gebeyim. Karnim büyüyor görüyoruz ama doktorum 2 haftadır bebegin kilo almadığını söylüyor 1 haftada 50 gr almis sadece ama karnim kocaman oldu acaba yanlis hesaplanması mümkün mü 😔
kadifemsii gozdekrks farklı bi doktora gitmediyseniz muhtemelen yanlış ölçüm olmamıştır ama doktorun bununla ilgili birşey söylemiş olması lazım.
Rainbow0126 gozdekrks bebeğe kordon dolanmış olabilir mi? Ya da sıklıkla sola yatmaya özen gösteriyor musunuz?
miranbeyinmothersi gozdekrks hiç bilmiyorum ama benimde sana benzer bir sorunum var şöyleki 28 haftalık hamileyim ilk gebeliğim karnım çok az hamilenzor sanarlar ama bebk bir hafta önden dedi bendenanlayamadım, sadece 5 kilo aldığım için ona yordum
Rainbow0126 gozdekrks söylenir kordon dolansaydı. Ya bir de yanlış ölçüm de çok oluyor. Doktorun dediğinden 500 gram az doğan da var çok doğan da.
gozdekrks Rainbow0126 inşallah bi seferlik oyle olmuştur bakalim cuma ins tekrar çağırdı bu sefr toplanmış olur