lunam 31+6 idari izninizin son günü. 32+0da ya çalışabilir raporu alıp işe dönüyorsunuz ya da çalışamaz raporu alıp doğum iznine çıkıyorsunuz.
Glge Şuan iadri izindeyim 32 . Haftayı doldurunca mi rapor almam gerekiyor. Çalışacağım analık iznimi doğumdan sonraya aktarcam. Yani 32.hadtada işe balmamam mi gerekiyor yoksa bittikten sonra mi çalışmam gerekiyor ☺️