PINARPEKER rica ederim kendi adıma canım.hepimiz birbirimize yardımcı olmaya çalışıyoruz😊sende endişe etme ama yinede icinlm dahada rahat olsun dersen dr.una danış.bana dr.um dedigi kanaman yoksa korkacak biseyin yok derdi hep.eger bebisin hareketlerini hissediyorsan ordanda anlayabilirsin