ilydsrn Çok şükür kazasız belasız kucağınıza aldınız bebeğinizi🥳Allah analı babalı büyütsün☺️ Şu an sizin yaşadığınız olayı ben yaşıyorum biliyo musunuz😥 40 haftam bitti, bebek biraz kilolu, çok fazla enfeksiyon var, 0 sancı ve 0 açılma var. Doktorum suni verirsek seni çok yıpratıcak açılma sancı olmasıda ihtimal, boşa yıpratmayalım suni sancıyla dedi. Ama çevremdekiler suniyi denemem gerektiğini söylüyolar çok aklımı karıştırıyolar şimdi sizin yazıyı okuyunca doktorumun ne kadar haklı olduğunu anladım ☺️