Haftaya rapor alacağım doğum parası için kızlar doktoruma söyledim bugün gelmene gerek yok tekrar yorulma ara kızlar hazırlayıp sana mail atarlar dedi o şekilde oluyor mu sonra onu çıktı alıp muhasebeciye mi vereceğim yoksa gidip hastaneden mi almalıyım