Sekerimmm Arkadaşlar deli olcam ya bu ara sürekli aglayasim geliyor 5 yasinda oglum var olur olmadik kızıyorum cocuga eşimin hareketleri batıyor sanki varmi boyle olan kimseyle konuşmak istemiyorum
kahvesever__ Sekerimmm bende öyleyim sürekli eşime bağrıp duruyorum resmen hayata küstüm kimseyle konuşmak istemiyorum
Sekerimmm kahvesever__ ay geride pişman oluyorum ama yinede kızıyorum telefonda annemler falan ariyo acmak istemiyorum konsmak istemiyorum anlamadim ki neden bu sekil