Semakacan canım benim ağrılarım 28 32 hafta arası inanılmaz derecelere çıktı birde bacağımda kramp vardı bir bacağımı resmen kaybettim sandım be yapsam ağrıyordu .33 haftadan sonra çok şükür geçti yada ben alıştım bilmiyorum üstüne giderim çünkü ben ağrıların yatıp kalmam çok şükür şimdi her işimi yapıyorum