19 haftalık hamileyim ve bugün dizlerimin üzerine düştüm karnıma bir darbe almadım ağrı vs olmadı ardından sadece bir kaç saat sonra kasığımda hafif bir ağrı başladı bebeğe bir şey olmamıştır değil mi yarın doktora gideceğim zaten sizlerede sormak istedim