BetulGunduz29 bence en doğrusunu yapmışsınız, takip ettiğim bir kadın doğum doktoru iki oğlunu da 41+3 te doğurmuş bebek tehlikede olmadığı sürece normal doğum için mutlaka bekleyebilirsiniz hastaneye yatmanız veya erken gitmeniz sezaryan veya suni sancı olasılığınızı arttırıyor diyordu, merdiven inip çıkın squat yapın riskiniz yoksa ilişkiye girin sıcak sudan yararlanın ve bebeğe zarar vermeyecek pozisyonda yer silin 🙏 hayırlı doğumlar dilerim sağlıkla kucağınıza alın inşallah