dilarakocc bebişlerin 18-20 saat arası uyuduğunu göz arda etmeyin endişelenmeyin lütfen. Benimde başıma geldi bir ara bir gün öncesi kıpır kıpır olan kızım ertesi gün sabahtan akşama kdr hareket etmedi. Etmedi değilmil aslında ben stres yaptığım için hareketlerini hissetmemişim ve oda strese girdiği için çok hareket etmemiş. sizin gibi sola sağa yat meyve suyu veya çikolata tarzı şeyler tüket gene de kıpırdamasın sonra acile gittim gittiğim gibi hanfendi kıpırdamaya başladı meğerse stresmiş sorun. Ebe bana çok güzel bir tavsiye verdi. Bebek hareket etsin diye çikolata yeme seni mutlu ettiği için yee çünkü o herşeyi hissediyor, seni o dakika müzik dinlemek mi mutlu etti veya yürüyüş yapmak hava almak onları yap oda zaten senin mutluluğunla mutlu olacağı için hareket edecektir stres yapma vs dedi. Bana da çok mantıklı geldi. Tabi ki siz takip edin bebiş hareketlerini ve ne zaman nasıl ne yiyince tepki veriyor daha iyi bilirsiniz artık içiniz çok rahat etmezse doktora gidin hiç çekinmeyin gece gündüz.