En kötü özel hatsahne iyidir devlet hastahanelerinden diyorum gerçekten önem sıfır ihmalkarlık hatsafada üstüne üstlük insan muamelesi yapmyorlar en kötü özel hastahneye gidin ama devlete gitmeyin zaten antenin nüfusunun Türk’ten çok Suriyeli olduğu zamanlardayız o yüzden. Devlet hastaneleri tıklım tıklım