Elif0611 Merhaba kızlar karnımın alt bölgesinde ağrı sancı var özellikle sağ tarafta bat 20 aralık 2 günde bir değerlendiriyoruz sizce bu ağrı yumurtlamamı ypksa döllenme olabilirmi?
bebeklendik Elif0611 bizde aynı şekilde. Benimde ağrım var bat 23 aralık. İnşallah döllenme ağrısıdır☺️
Deletedmom_7 Elif0611 yumurtlama da olabilir. Benim sol kasıkta batma vardı yürürken de artıyordu öyle öğrendim..
Elif0611 bebeklendik inşallah canım dünü değerlendirdim bugunü değerlendirmedim inşallah kaçırmamışımdır döllenmeyi
bebeklendik Elif0611 spermler vajinada 3 güne kadar canlı kalabiliyormuş. Çatlama öncesi olsa da denk gelme ihtimali varmış. Siz yinede bir dolu bir boş yapmaya çalışın😊benim bu aydan çok ümidim yok ama hayırlısı kısmet bekliyorum 23ünü
Arasss6761 Merhaba arkadaşlar benim de bat 20 Aralık benim de adete 15 gün kala başladı bu ağrılar hala var sanki regl olcak gbi bı ağrı .anlamadım neden dir inşallah bu ay güzel haberi alırız 🙏🙏🙏🙏