Aranızda hiç ikili tarama testinde “papp-a değeri normal dışı çıkmıştır” ibaresi bulunup perinatoloji bölümüne yönlendirilen var mı? Sonrasında neler oldu? Benim değerim normalin çok altında?? Down sendromu için falan düşük risk yazıyor ama. Aynı durumu yaşayanlar vardır elbet 🙏