BabyAAO Vakit git gide daralıyor kimler benimle aynı hafta da? Nasıl doğum düşünüyorsunuz tarihler belli mi tam olarak 😊
Banuka BabyAAO 29+3 üm.Doğum şekli için doktor henüz erken dedi.32 de kontrol var Allah nasip ederse.Sağlıkla gelsinler bi an önce zaman geçsin 😁
BabyAAO Binnazakblt ikiz miii🐣🐣 ne kadar güzel 😍Rabbim sağ salim kavuşmanı nasip etsin bebişlerine 🌸😍🤲🏻
reyyanyaman Binnazakblt 28+3 ikizlerimle bi hafta var aramizda :)) erken doğum felan dedi mi doktorunuz ? ciğer geliştirici olduk her ihtimale karsi
Bernaa67 31+1 daha belli değil 34. Haftada kontrolüm var tekrardan artık nstye gireceğim şu anlık bi sıkıntı yok çok şükür 🤲🏻
Binnazakblt reyyanyaman erken doğum riskimiz yokmuş ama bende 28+5 te vuruldum ciğer geliştiriciyi hayırla sağlıkla gelsinler yuvalarımıza🌸❤️❤️