iremahsen 31+6 uyku uyuyamıyorum çok özledim uyumayı yattığım an ağrı başlıyor otururken ayaklarım yüksekteyken çok rahatım ama uyumak istiyorum 😭😭
dudininannesi iremahsen Bacak krampları.. Nefes darlığı.. Belde baskı hissi.. Dizden aşağısında ateşlenme.. Kasık ağrısı.. Hoşgeldin 37+0 🥲
Gulsurmeli iremahsen Yaniii bu şarkıyı patlatmasam olmaaaz Uykulaaar haraaam olduuuu Gençliğiiim bak talandaaa olduuuuu 😅😅😅 Ben full uyuyodum gebeliğimde hiç böyle bir sorunum olmadı ama uyku öncesi ılık bir duş böyle rahatlatıcı bir müzik falan iyi gelebilir belki🌺💖
Minnakkkk iremahsen dogurunca olacak olan uykusuzluklara hazırlık bunlar 😀 hamile degilim 3 bucuk aylık bebeğimle yine ayaktayız uyku yok 😀 asıl uykular o zaman haram oluyor 😛
Lavantakokusu dudininannesi benim sezeryan olacak canım 10 günümüz kaldı erkek bebişimiz ama şu ağrılar sızılar yanmalar çişler çok zormuş 😶 senin ne zaman bebişin cinsiyeti ne
babynil @iremahsen o kadar bebe ters donmusken agrisini cekip dogum pozisyonuna getirdim. Dun gece agri ve mide yanmasindan sezeryan istiom ben yaaaa die agladim 😂 34+2den selamlar 😂😂😂 Neyse ki sabah normale dondum 😂
iremahsen babynil Bende tsşıyamıyorum artık 2 kilo ama çok fena yattığımı hemen nasıl anlayıp beni havaya dikiyor 🙂
dudininannesi Lavantakokusu Bende sezaryen olucam. Kız bebiş bekliyorum. 5 gün sonra randevumuz var ve doğuma gün alacağız ☺️
Lavantakokusu dudininannesi hadi hayırlısı iyla sağlıkla girer çıkarız, ilk benim biraz heyecan biraz korku karmakarışık duygular içindeyim 😶
babynil @iremahsen ben onun hareketlerini seve seve uyuyorum ama kramplardan uyuyamiorm. Hele ki kalcama girdigi zaman o kramp uffff
iremahsen Gulsurmeli O şarkı bana gelsin 😃 Uykuyu çok seviyorum ama yatınca ağrım olunca uyuyamıyorum