Merhaba kızlar,
Geçen hafta doktorum idrar yolları iltihabı olduğum için monurol yazdı. Cuma ve cmt günleri kullandım. İlk başta çok süründürmeyen bir ishal başladı şimdi ise ağrılar kramplar sancılar… tuvalete çıkınca bi problem kalmıyor. Fakat beni müthiş rahatsız ediyor. Dışarı çıkamıyorum. Bu ilacı kullanıp ishal olan ve sonrasında kurtulan hamile anneler, ne yaptınız bilgilendirir misiniz? Not:20+1’deyiz