Arkdaslar son bir haftadir grip olmus gibiyim, øyle yuksek atesim yok, sadece koku alamiyom ve biraz sirtim agriyo uzaninca. Arada balgam atiyom øksurukle, burun akintisi ve tikanikligi da var bazen.
Bu aksam evde yapilan hizli testlerden yaptim iki kere ve ikisinde de pozitif cikti😣 ve 16+1 gunluk hamileyim. Yarin gidip tekrar test yapcam pcr testi Eger pozitifsem ne yapmam lazim bu sureci saglikli bir sekilde bebegimle atlatmak icin? inshaAllah en yakin zamanda atlatiriz🤲🏻🥺 Rabbim tum hastalara ve bize Şafi ismiyle şifa versin İnşaAllah🤲🏻