Deletedmom_6 14.haftadayım gitsem cinsiyetini söylermi acaba doktor 🤷🏼♀️ Çünkü yeni yıla girmeden birşeyler almak istiyorum
kahvesever__ Deletedmom_6 eğer benek kendini gösterirse söylüyor doktor 👩⚕️ göstermezse söylemiyor 😂😂 kendimden biliyorum
Deletedmom_6 kahvesever__ geçen söylicekti poposunu döndü 😃 umarım bu sefer söyler 19.haftada olup bilmeyen varmış o zamana kadar meraktan çatlarım galiba ben 😂
Askpare Deletedmom_6 13 de erkek gibi görünüyor dedi 16 da netleşcek ti 19 da gittim göstermedi şimdi 23 üm yarın randevum var çikolata yiyip giricem ultrasona inşallah netleşir artk🤭
Rburcukorkmaz Deletedmom_6 bizim de 12+3 bende istiyorum çok merak ediyorum ama biraz daha beklemek istiyorum öğrenmek için
Lavantakokusu Deletedmom_6 12de tahmin etti doktorum 15 veya 16daydı sanırım kesinleşti, zaten bizimki pipiyi açmış bekliyordu ultrasonda ben bile erkek dedim direk 😂😂😂😂
bernars Lavantakokusu ay bizede erkek dedi doktor emin olamadım 😂 sizinde görüntüsü bu şekil miydi https://www.hizliresim.com/gal97vg https://www.hizliresim.com/kz1ihrm
Dilankrgc Lavantakokusu hahaha bende oğlumda 12 de dr erkek olabilir dedi tarama testi için bakan dr da aynısını söyledi açmış duruyordu sonra kesinleşti zaten 😂bakalım şimdiki ne zaman gösterecek 🤔
sinemkayaaa Deletedmom_6 12 haftalikken ozelde ogrendim 15 haftalikken devlete gidicm bakalm ne diycek 14+4üm
kadifemsii Deletedmom_6 iki gebeliğimi de tam 12. Haftada öğrendim bebeniz gösterirse doktor söyler 🌸
Lavantakokusu bernars bizimkini bulursam atayım gülersiniz bacağı açmış aha burada der gibiydi ve evet o 2.fotoğraftaki ortadaki küçük şey pipisi 🤭😂
babynil @Deletedmom_6 12 de %70 kiz dedi 15de %100oldu. Cinsiyetsiz seyler alabilirsiniz ama bezlere de cok zam gelcekmis biraz bez almakta da fayda var
Deletedmom_6 babynil bez bilerek almadım 😢 şimdi o bezden stok yaparım bebeğe yaramaz diye Yok zaten cinsiyetsiz şeyler alacağım ama işte kızsa etekti falan zamdan önce almak istedim😬