Mercimegim4 amin amin inşallah valla ben de aynı senim korkarak içiyorum Allah’a tevekkül ediyorum dua ediyorum Rabbim herkesin çocuğunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin üstelik benim de çok zor oldu beş sene ve bir düşükten sonra kızıma hamile kaldım 32 haftadır kan sulandırıcı iğne kullanıyorum Rabbim bebisleri korusun inşallah 🥰 ne yaşıyorsak onlar için ztn ❤️