kişiden kişide değişmekle birlikte genelde 25 haftadan sonra alınıyor son üç ay yani. Ben de senin haftalarda zannettim ki almayacağım fazla falan. Sonra son 3 ay bir aldım şoka girdim bi ara aynaya bakıp ağlamıştım ama doktorum ödem de var korkma demişti 😅😅😅 ahh ahh