332817 Kızlarr Kabin boy, kullanışlı bebek arabası arıyorum. Puset gerekli mi? Ğerekliyse eğer travel sistem almam gerekiyor sanırım. Travel çok kullanışsız diye duydum. Tavsiyeleriniz nelerdir??
Sdtcnts 332817 ben kabin boy aldım, pusette aracınız varsa ayrı alın derim 200 300 tl lik. Travel almıştık değiştirdik evdr mantıklı gelmedi çok ağırdı. Kabin boy aldığımız ise kraft venice. 1000 tl ye almıştık şimdi ne kadar bilmiyorum. Daha bebek doğmadı inşallah iyidir araç
fenperest 332817 joie litetrax 3 aldim e bebekten 1200₺ ye, kabin boy, tek elle acilip kapanabilen bir model. Onunla uyumlu puseti joie gemm 800₺ idi ama cok kisa sure kullanilacagi icin onu ikinci el 130₺ ye aldim. Söktüm bi guzel yikadim.
Ayseenrrr 332817 ben de çok araştırdım. Trevel sistem alanların sonradan pişman olduğunu gördüm gerçekten çok yer kaplıyor. Araştırmalar sonunda joker baby nin kendi markası olan kabin sistem bebek arabasını aldım. Küçük bir bavul gibi oluyor katlandığında ve çok az yer kaplıyor. Yeni doğan için de uygun ayrıca. Manevraları müthiş, hafif ve kaliteli bir araba. Ayrıca piyasaya göre uygun fiyatlı https://ty.gl/65jtqzh71z
332817 Sdtcnts teşekkür ederim, bende bakayım. Tam yatanlar gülün oluyo. Xioma çıkardı yeni onu da övüyorlar
Laydlittlemouse Sdtcnts peki aldığınız kabin tipi arabaya puset takılıyor mu? Yani kabin tipi tam oturmadan kullanamazlar sanırım biraz büyüyene kadar arabayla gezdirmek için de puset gerek
Sdtcnts Laydlittlemouse benim takılmıyor zaten pusetlii ilk 6 ay. Benim kış bebeği olduğu için çokta önemsemedim açıkça. En kötü kanguru veya sling alırım
Laydlittlemouse Sdtcnts anladım benim doğumum mayısta olacağı için mecbur lazım bana. Teşekkür ederim.
Nisaanuur Kraft A9 a bakıyordum fakat şuan çok pahalı . Birde Elele Plane Kabin tipine bakıyorum ikisinin arasında kaldım 😊