Merhaba bizde 23 haftadayız 2. Kızım olacak inşallah pazar günü detaylıda süpriz olmazsa 😂😂anne cantası ıslak mendil gibi ihtiyaçları alıyorum şimdilik çok bişey almayacagım lohusa takımı kapısüsğ ve hastane çıkısı lazım gerisi zaten kızımdan var 🥰 bizimde hareketler fena resmen konuşuyoruz ceviz süt ve kaşar hergün yiyelim unutmayalım😁 bir ay önce kilo almamıştım 68 ile kaldım bakalım bu hafta kilom ne cıkacak 😬🙈 bebişi merak ediyorum asıl inşallah kilosu iyidir 😌