Babyloveee Bebeğim iki haftada yalnızca 8 gram almış. 4 aralık ctesi kontrolümde toplamda 2908 gramdı. İki haftada yalnızca 8 gram almasına çok üzüldüm. Şuanda 38+2 olduk başına gelen var mı ya da bu haftada olupta kilosu 3000in altında olan :/
31hulya31 Babyloveee canım dert etme sağlığında bir problem yoksa eğer benim ki 38+3 te 2850 olmuş daha mutlaka alır almasa da doğum dan sonra çabuk toparlar insallah sağlıklı olsun da 2 kilo doğuran bile var bence şükür edelim 🤲🏻
Nnurdan Babyloveee alır mutlaka daha cnm birde ultrasyonda kiloda yanılma payı çok büyük belkide daha fazla sağlıklı olsunda kilosuna takılma
Tugbaysma Korkma bende 38 de 3000 di 40 da gittim 3050 olmuş gelişimi durmuş haftası dolmuş alalım dedi durmasına bisey değiştirmez dedi 3030 dogdu çokta sağlıklı cok sukur 3000 ideal kilo çokta az degil