Kızlar merhaba 18 günlük bebeğim var aşırı gazı var ıkınıyor ağlıyor geceleri çığlık kıyamet.Doktora sormadan eşimi şimdi nöbetçi eczaneye gaz damlası alması için gönderdim.Vermemde bir zarar olur mu bilmiyorum ama çocuğum çok huzursuz dayanamıyorum yardımcı olun lütfen 🥺