Melekd KIZlar 25 günlük bebeğim var. GEceleri hiç durmadan saatlerce ağlıyor. Emziriyorjm sallıyorum kucağıma alıyorum her şekilde ağlıyor. Ne yapmam gerek
Tugbaa2937 Melekd Allah yardımcın olsun. Benim ilk bebeğimde öyleydi. Hayır gazı filanda oyke çok yoktu ki diyeyim kolik bir bebekti. Eğer kolik değilse annesi huyu öyle hareket seviyor demek 🤷
derya46 Melekd ben doyurdugum zaman ilahi açıp ayagimda salliyorum yada yattigi yere koyup birakiyorum zaten emerken yoruluyorlar
4kiz_annesi Melekd Sabretmek gerekir,daha çok küçük kolik bebek olabilir.40 bi çıksın biraz rahatlar bence
Melekd Tugbaa2937 sebepsiz yere ağlıyor karnını doyuruyorum gazını çıkarıyor geceleri böyle yapıyor gündüzleri sıkıntı yok
Melekd derya46 bende sürekli ilahi aşarım. Beş dk duruyor tekrar başlıyor. Gündüz sıkıntı yok gece böyle yapıyor
Deletedmom62627 Melekd bol bol dua okuyun üzerine, üstündekileri çıkar ten tene temas edin mmmmmm sesi çıkarın bebeğin kulağını göğsüne koyarak. Bak nasıl rahatlayacak
derya46 Melekd kisa sureler indirdim onu da dinletiyorum başına cüz koydum öyle yapiyorum geceleri gündüz de kırkı cikmadi daha
Acelya04 Melekd 25 günlük bebek 2 sebepten ağlar canım ya açtır yada gazı vardır geceleri sadece emziriyorsa birde mama takviyesi dene oda olmazsa gaz giderici bir takım şeyler dene bunu sadece deneyerek çözebilirsin
PamirMira Melekd ah canım bizim de öyle başladı ve maalesef 3 ay sürdü kolik bebekti yani gaz çıkaramıyordu bol bol masaj yap karnına birde ayaklarını çok sıcak tut sende gaz yapacak şeyler yememeye çalış ki biraz daha hafif geçiresiniz bu süreci