miranmiran1306 Aslhn12 al benden de o kadar yolda yürürken aniden sancılar girip duruyor bu kadar erkenden olmasının sebebi de idrar yolu enfeksiyonu 🥺
MinikMucizeninAnnesi Bizimde programa göre 29 ama büyük ihtimal sezeryan olacak o yüzden biraz daha öne gelicek 😃❤️
miranmiran1306 MinikMucizeninAnnesi bende aslında programa pek güvenemiyorum çok nadiren tutuyor günleri. Doktorunuz ne zaman gün verecek belli mi? 🙂
miranmiran1306 Aysegul354 Busradlr99 Maşallah kızlar ikinizde aynısınız 🙂 sağ salim kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 😍
miranmiran1306 MinikMucizeninAnnesi benim de 16 sında randevum sanırım doktorum çatı muayenesi yapacak ona göre doğum pozisyonu belli olacak 🤭
HaticeBerkayBalat3103 @miranmiran1306 son 20 Allah’ın izniyle kucaklarımıza alalım sağsağlim ne zaman gelecek bu bebiştolar meraklandırıyorlar insanı 🤭☺️🙏
miranmiran1306 HaticeBerkayBalat3103 bende ne zaman gelecek diye bekliyorum ama bu günlerimizi baya özleyeceğiz heralde 🥺😂 karnımızdaki tekmeleri falan 😍