Arkadaşlar merhaba ilk defa post aciyorum.30haftalik gebeyim zayif biri olmama ragmen goguslerim asiri buyudu catlaklarim erken haftalarda olusmaya basladi kremler yaglara ragmen.Bu siralarda goguslerim çok sarkti ve asiri kasintilarim mevcut ne onerirsiniz? Gogus ucu kremine ne zaman baslamak gerekir? Bilgilendirirseniz sevinirim