Kızlar merhaba sakaryadan ulaşıyorum. Medar hastanesi ertan zan’a gidiyorum. Bugün 37+1 olduk geçen hafta kontrole gittiğimde nstye girdim sancı vs hiçbişey yoktu 38de tekrar gel dedi doktorum. Bu arada sordu doğum şeklini nasıl düşünüyorsun diye. Bende ağrı eşiğim düşük olduğu için sezeryan dedim. Neden normal yapabilirsin dedi. Daha önce gebe kalmadan muayene olduğumda başka bir doktor çatılarımın dar olduğunu söylemişti. Zaten afedersiniz her ilişkiye girerken bile hala canım acıyor 3yıllık evliyim nasıl normal doğururum hiç bir fikrim yokk😣😣 zaten bundan dolayı gönlümde yok😬ama sağolsun ertan bey çatıyı uydururuz yapabilirsin desede benim fikrim şuana kadar hiç değişmedi.
Sormak istediğim bu hastanede doğum yapan varmı anestezi doktorundan memnun olan eli hafif miydi doğum sonrası tecrübelerinizi öğrenebilir miyim..?
Sezeryan istediğim için bu ara şeye takıldı kafam iğneyi yaptıktan sonra doktor geliyor sanırım oan beni keseceğini biliyorum kalbim ne kadar dayanır kestiremiyorum bunun için sakinleştirici iğne falan yaptırmayı düşünüyorumm bayaa evhamlandım yani😭
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağsalim bebişlerimizi kucağımıza almak nasip olsun🤲🏼😘