Selma61 Keremalpinannesi 39+1 patlıcak gibiyim elim ayağım hep şişti Allah’ım bir avazda doğum yapmayı nasip etsin hepimize📿🤲
Hilal-58 Keremalpinannesi 41 e giriyorum Bi kaç gün sonra ama hala bir belirti yok yapmadığım şey de kalmadı hurmalara dua okudum, plates yaptım, sıcak duşlar, yürüyüşler, evi çömelerek silme ler her şeyi denedim ama tık yok😄
gokeren35 Keremalpinannesi normal doğum istediğim ve ilk doğum olduğu için doktor akışına bıraktı. Sancı gelsin diye bekliyoruz
Alpaslan123 Bem ikinci gebeligim ne açılma nede nst sancı 39.3 günüm bebek 3800 napcm bilmiypm oglun 4 kilo doğdu suni sancıyla Buda böyle olcak galiba
Keremalpinannesi Yalnız degılız hanımlar bebelerin keyfi ne zaman gelmek isterse artık beklemedeyiz Allah herkese saglıklı guzel dogum lar nasıp etsin ınsalah bir an önce kavusuruz ❣
Keremalpinannesi Hilal-58 dogum yaptın mı canım ben de 40 5 deyim bende de hala tık yok 😊 dediklerinin aynısını bende yapıyorum sürekli
Hilal-58 Keremalpinannesi yok henüz sancılarım başlamadı bugün kontrolden sonra doktor doğum için gün verecek inşallah bugün yarın sağ salim gelir🤲