35lavanta Beybisininannesi Şöyle söyleyeyim kalıplar rahat ben 170 boyundayım 75 kiloyla doğuma girmiştim L kalmamıştı çok yere baktım xl vardı ondan almıştım hiç sorun yaşamadım öyle bol düştü olmadı ama tamda oturmadı yinede çoook rahat ettim