Minikcikkkkk Kızlar nasılsınız ben Pendik bölge hastanesine gidiyorum doğan beye aranızda giden var mı son 1 haftam kaldı
Bir-anne İlk bebeğimi bölgede doğum yaptım ama farklı dr du hiç memnun kalmamıştım 😩 aslında muaynemer çok iyidi doğumda tam tersi şeyler yaşadık hatta normal doğum düşünüyorsanız hiç tabsiye etmiyceğim bir hastane