Saelif Kizlar hayirli aksamlar doktor bebegin 2 hafta önde dedi ölcüleri büýük dedi kafami karistirdi bu iyi bisemi dedim sorun mu var dedim yok dedi gayet guzel dedi ama ben stres yapiyorum 🥺
Mom6545 Saelif stres yapacak hiç bişey yok bu bebeğinin iyi olduğunu gösterir benimki de 1 hafta önde
kadifemsii Saelif doktor iyi demiş neyini stres yapıyorsunuz ki. Doğum tarihinden ötürü ise merak etmeyin değişen birşey olmuyor . Kızım 2 hafta önden gidiyordu ama 40+3 te doğdu biraz iri bebek olacak sadece 🌸
Gonul_enes Saelif iyi bisey tabii gelisimi iyi yani benimde ondeydi hep 1 hafta.. ama daha onde gitmesi sikinti ama 1 2 hafta onde olmasi guzel bisey
Minou Saelif hiç stres yapmayın benim doktorumda önden gidiyo demişti aşırı paniklemiştim aslında birazcık iri olmasından kaynaklı 😂 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
kadifemsii Azizaslan sezeryan doğum yaptım . Suni sancı da aldım ama Açılmam olmadı iri olduğu için kanala inemiyordu
MinikMucizeninAnnesi Bizimde 2 hafta önde gidiyor iri bir bebek gelişimi iyi olduğu için. Endişelenecek bir şey yok bunda 😌 36 haftadayım ama ultrasona göre 38 çıkıyoruz
Leylakkk MinikMucizeninAnnesi bebeğinizin kilosu kaç acaba 36. Haftada Bizimkide önde gidiyor geçen haftaki yani 36. Haftadaki kilosu baya fazla geldi bana acaba yanlış mi ölçtü doktor onu merak ediyorum.
Tugbaa2937 Saelif niye stres yapıyorsun. Bak bende bugün gittim bebeğin 32+2 ama ölçümlerde 34+5 çıkıyor. Önde olması bebeğin gelişimi önden gidiyor demek oluyor ve gayet güzel birşey sevin stres yapma 🥰
Leylakkk MinikMucizeninAnnesi masallah bizde 36+2 de yani gecen hafta 3700 dedi doktor ama hatalı ölçüm olduğunu düşünüyorum 32. hafta da 2240 gram demişti 1 ayda bu kadar çok kilo alabilirmi?
MinikMucizeninAnnesi Leylakkk bildiğim kadarıyla son haftalarda anne karnında 1 haftada 300-350 gr arası alıyor bebekler 😊 O yüzden doğruluk payı olabilir 🙊
Leylakkk MinikMucizeninAnnesi ay ilk gebeligim ve gözümü korkuttu bu kilo açıkçası haftaya yine kontrol var bakalom kaç cikacak
MinikMucizeninAnnesi Leylakkk gözünüzü korkutmasın iri bebek her zaman iyi 😬 Eskiler bakması daha kolay olur der hep 😂 Normal doğum olacaksa biraz zorlayabilir tabi orası ayrı ya da 4kgnin üzerinde doktorunuz yapmayadabilir. Benim doktorum 4kg üzeri olursa normal yapmam diyordu baştan beri 🤣
Leylakkk MinikMucizeninAnnesi ben devlette takipliyim biraz o yüzden tedirginim malum devlet son ana kadar normale zorluyor, birde tüp bebek bizim minnoş ister istemez tedirgin oluyorum