2cocuk1annee Merhaba hanımlar Halkalı polis lojmanlarında oturan varmı aramızda acaba nasıl memnunmusunuz öğrenmek istiyorum evin içi muhit vs yardımcı olursanız çok sevinirim
2cocuk1annee Shrshn001 evlerin iç durumunu merak ediyorum canım eskimi büyüklük olarak hepsi standartmı ısınma konusunu kirasını falan canım biraz bahsedersen çok mutlu olurum çok teşekkürler
2cocuk1annee Sevcancan1 belirli bir lojman için değil aslında ama genel bilgi arayışındayım aslında evler standart büyüklüktemi çok eski bakımsızmı ısınma ve muhit nasıl
Sevcancan1 2cocuk1annee yani bi çok eski lojmanlar var onlar 212 ye yakın olanlar belki biliyordursunuz 2 3 katlilar ama genel olarak rutubet var onlarda ve içine genelinde büyük bi bakım yapılmadan oturulamayacak şekilde
Sevcancan1 2cocuk1annee birde bezirganbahce toki de olan lojmanlar var bende oradayım onların geneli güzel hepsi büyüklük olarak aynı zaten 5 bina hepsi de 2 + 1 ulasim bazi muhitlere çok iyi bazı yerlere biraz ters kalıyor ama çok yakınımızda marmaray var kira da aidatla birlikte 550 yada 600 olması lazim
2cocuk1annee Sevcancan1 çok teşekkürler canım ortalama kaç metrekare peki 90 varmı bir kızım var 2 buçuk yaşında Allah nasip ederse dört aylık hamileyim iki çocuğumuz olacak çocuk olunca büyüklük rutubet ısınma hepsi önemli oluyor
Sevcancan1 2cocuk1annee rica ederim canim ne demek net bürüt olarak bakınca 84 90 metrekare diye geçiyor bildiğim kadarıyla