Merhaba bir akrabamızın çocuğuyla ilgili bir durumu paylaşmak istiyorum. Çocuk anne karnında sıkışmış ve bunu doktor hiç fark etmemiş. Böyle bir şey mümkün mü arkadaşlar? Bebek anne karnında kaslarını hareket ettirse beslenebilse yeterli değil mi bebeğin sıkışması mümkün mü acaba? Ben hayatımda ilk kez böyle bir şey duydum. Bebek kas ve omurga problemleriyle doğdu. Yürümeye başlamadı skolyoz var vs.